شب بسیار سرد

جزو وبسایت بزرگ شب سرد

شب بسیار سرد

جزو وبسایت بزرگ شب سرد

۱۰۰ گیگابایت فضای رایگان برای آپلود فایل‏های شما!

 


 ۱۰۰ گیگابایت فضای رایگان برای آپلود فایل‏های شما!

  

 

 

 


 برای مشاهده این ترفند به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

همواره یکی از دغدغه‏های اصلی کاربران اینترنت یافتن یک محل مناسب برای آپلود فایل در محیط اینترنت بوده است. بسیاری از مراکز آپلود دارای محدودیت‏های حجمی و زمانی بوده و بسیاری نیز غیررایگان هستند و دردسرهای دیگری نظیر غیرمستقیم بودن لینک‏های دانلود دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک مرکز آپلود حرفه‏ای بپردازیم که کاملاً رایگان بوده و فضایی معادل با ۵۰ گیگابایت را جهت آپلود انواع فایل‏ها نظیر عکس، ویدئو، موزیک و… را در اختیار شما قرار می‏دهد. شما در هر بار آپلود، امکان آپلود ۱ گیگابایت فایل را بدون ثبت نام در سایت خواهد داشت. همچنین فایل‏های آپلود شده بر روی این سایت را می‏توان به طور کاملاً مستقیم و به وسیله نرم‏افزارهای مدیریت دانلود، دانلود نمود. همچنین این سایت امکان آپلود سرور به سرور یا ریموت آپلود را نیز دارا می‏باشد که می‏توانید به وسیله آن فایل‏های خود را بدون دانلود بر روی هارددیسک، به فضای این سایت منتقل کنید. از دیگر قابلیت‏های این سایت می‏توان به جستجوی فایل، قرار دادن رمز عبور برای کسب مجوز دانلود فایل، خصوصی‏سازی فایل‏های آپلود شده و همچنین ذخیره دائمی فایل‏ها بر روی سرور اشاره کرد. این سایت قطعاً جایگزینی مناسب برای سایت‏های به اشتراک‏گذاری فایل نظیر Rapidshare است

بدین منظور:
کافی است به آدرس www.xlpar.com مراجعه نمایید.
شما می‏توانید در همان صفحه اصلی سایت تا ۱ گیگابایت فایل را به صورت مهمان آپلود نمایید.
با انتخاب Sign Up نیز می‏توانید در سایت ثبت نام کرده  و یک حساب کاربری با ۱۰۰ گیگابایت فضا برای خود باز کنید.
پس از آپلود هر فایل نیز، در قسمت Download Link می‏توانید لینک دانلود فایل خود را مشاهده کرده و آن را در اختیار دیگران قرار دهید. 

 

موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
باقری یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

قال امیرالمومنین علیه اسلام
لَو تَکاشَفتُم ما تَدافَنتُم.
(( اگر از گناهان هم خبر داشتید هیچ کس جنازه دیگری را دفن نمی کرد !)) بحارالأنوار ج : 74 ص : 385»
باید خدا را شکر کنیم که گناه بو ندارد .

یارب تواگر ستارالعیوب نبودی ما از رسوایی چه می کردیم؟
البته اولیاء الهی بوی بد گناه را متوجه میشوند ؛ امثال شیخ رجب علی خیاطها متوجه بوی گناه می شدند لذا گناه بو دارد ؛ ایمان هم بو دارد.
حکایت :
اویس به دیدن پیامبر خدا آمد، ولی ایشان تشریف نداشتند و بخاطر قولی که به مادر داده بود منتظر رسول الله نماند و به یمن برگشت، وقتی رسول خدا ( صلی اله علیه و آله و سلم ) وارد منزل شدند ؛ فرمودند بوی اویس به مشامم می رسد « إِنِّی لَأَجِدُ نَفَسَ الرَّحْمَنِ مِنْ جَانِبِ الْیَمَن » بوی ایمان اویس منزل رسول الله را معطر کرده بود.

عرض ادب واخترام به شما بزرگوار

ممنون از عرض ادب شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد